نمونه سوالات کنکور , دانلود سوالات کنکور

نمونه سوالات کنکور , سئوالات کنکور,دانلود سوالات کنکور ریاضی, دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد , پاسخ سوالات کنکور , پیشینه تحقیق , نمونه سوال پیام نور , جزوه , پاورپوینت , طرح توجیهی , پرسشنامه

نمونه سوالات کنکور , دانلود سوالات کنکور

نمونه سوالات کنکور , سئوالات کنکور,دانلود سوالات کنکور ریاضی, دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد , پاسخ سوالات کنکور , پیشینه تحقیق , نمونه سوال پیام نور , جزوه , پاورپوینت , طرح توجیهی , پرسشنامه

پاورپوینت تبدیل کسربزرگ تر از واحد به عدد مخلوط

پاورپوینت-تبدیل-کسربزرگ-تر-از-واحد-به-عدد-مخلوط
پاورپوینت تبدیل کسربزرگ تر از واحد به عدد مخلوط
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 112 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

فهرست مطالب :
احمد هرنان را چهارقسمت کرده 9 قسمت خورده شده است
روش آرش
روش امین
روش کاظم
برای تبدیل کسربزرگ تر ازواحد کافی است که ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت تجارت الکترونیکی دروازه ورود به بازار آینده

پاورپوینت-تجارت-الکترونیکی-دروازه-ورود-به-بازار-آینده
پاورپوینت تجارت الکترونیکی دروازه ورود به بازار آینده
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 35 کیلوبایت
قیمت: 29000 تومان

بخشی از متن پاورپوینت
مباحثی که پی گرفته خواهد شد:
روندتوسعه و نحوه ی ورود به سیستم تجارت الکترونیکی, بکارگیری صحیح فناوری و ورود به سیستم تجارت الکترونیکی, الگوهای موفق دنیا در تجارت الکترونیکی ,خدمات بازرگانی الکترونیک,بانکداری الکترونیکی ,بازار سرمایه (بورس), گردشگری الکترونیکی ,زیر ساخت های تجارت الکترونیکی, ابعاد نرم افزاری, امنیت در تجارت الکترونیکی, تجارت الکترونیکی و بیمه,نیازهای یک شرکت در راستای انجام تجارت الکترونیکی,استاندارد تجارت الکترونیکی,شبکه ارتباطی تجارت الکترونیکی

فناوری اطلاعات:
فناوری اطلاعات در عصر جدید موسوم به دوره اطلاعات و دانایی عبارتست از گردآوری ، سازماندهی ، ذخیره سازی و نشر اطلاعات اعم از صوت ، تصویر ، متن یا عدد که با استفاده از ابزارهای رایانه ای صورت گیرد.
حوزه تاثیر آن عبارت است از:
1- الگوهای زندگی 2- شیوه تحقیق 3- آموزش 4- مدیریت 5- حمل و نقل 6- بهداشت 7- امنیت
و از همه مهم تر :
8- سوق داده شدن تجارت به سمت تجارت الکترونیک

خرید و فروش اینترنتی با تجارت الکترونیک:
1- خرید و فروش عمده یا غیر عمده
2- کالای فیزیکی (اتومبیل) و غیر فیزیکی (نرم افزارهای رایانه ای)
3- ارائه خدمات به مشتریان (مشاوره حقوقی)
4- سایر موارد تجاری,تبادل کالا با کالا ، راه اندازی مناقصه ها
گفته می شود .
هم چنین تجارت الکترونیک اصطلاح معادلی برای خرید و فروش محصولات، خدمات و اطلاعات به وسیله زیرساختارهای شبکه ای است .

فهرست مطالب :
مدل های موفق تجارت الکترونیک
فناوری اطلاعات
خرید و فروش اینترنتی با تجارت الکترونیک
ارزش تجارت الکترونیک
روند سرمایه گذاری و تحقیقات در حوزه تجارت الکترونیک
روندسرمایه گذاری و تحقیقات در حوزه تجارت الکترونیک درهندوستان
روندسرمایه گذاری و تحقیقات در حوزه تجارت الکترونیک درچین
روندسرمایه گذاری و تحقیقات در حوزه تجارت الکترونیک درسنگاپور
تاریخچه تجارت الکترونیک
انواع تجارت الکترونیکی از بعد تراکنش ها
مزایای تجارت الکترونیک طرف تجارت (فروش) تجارت الکترونیکی
مزایای تجارت الکترونیک طرف مصرف کننده (خرید) تجارت الکترونیکی
تجارت الکترونیک درایران
تجارت الکترونیکی دربستر اقتصادی ایران
ابعاد هر یک از چالشها (فنی)
ابعاد هر یک از چالشها (فرهنگی - اجتماعی)
ابعاد هر یک از چالشها (مدیریتی)
پیشنهادها و توصیه های کاربردی
نتیجه گیری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت تجربه نصب و راه اندازی نرم افزار مکاتبات اداری

پاورپوینت-تجربه-نصب-و-راه-اندازی-نرم-افزار-مکاتبات-اداری
پاورپوینت تجربه نصب و راه اندازی نرم افزار مکاتبات اداری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 7
حجم فایل: 56 کیلوبایت
قیمت: 19000 تومان

بخشی از متن پاورپوینت
سیستم مکاتبات اداری:
نرم افزار دیدگاه شرکت چارگون
راه اندازی در اسفند ماه سال 1386
300 کاربر همزمان
ارتقاء تعداد کاربران به 400 کاربر همزمان

تنوع نرم افزارهای اداری در استانها:
شرکت چارگون
شرکت همکاران سیستم
شرکت رایورز
شرکت گام الکترونیک
شرکت برید سامانه نوین
شرکت فرایند سازان توسعه
شرکت رز سیستم
شرکت فرزین
شرکت گویا سیستم

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت تجزیه و تحلیلT ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازار جهت ارزیابی عملکرد شرکها

پاورپوینت-تجزیه-و-تحلیلt-ارزش-افزوده-اقتصادی-و-ارزش-افزوده-بازار-جهت-ارزیابی-عملکرد-شرکها
پاورپوینت تجزیه و تحلیلT ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازار جهت ارزیابی عملکرد شرکها
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 38
حجم فایل: 112 کیلوبایت
قیمت: 29000 تومان

بخشی از متن پاورپوینت
مدیریت مبتنی بر ارزش Value Based Management :
مدیریت مبتنی بر ارزش به ذهن هر کسی که در سازمان است این موضوع را القاء می نماید که بیاموزد تصمیمات خود را مبتنی بر درک خویش از چگونگی کمک این تصمیمات به ارزش شرکت ، الویت بندی نماید.
این بدین معنی است که همه فرآیندها و نظامهای اساسی به سمت ایجاد ارزش بایستی جهت گیری شوند.

ارزش آفرینی Value Creation:
در چهارچوب فرآیند و زنجیره ارزش در ادبیات مالی و اقتصادی و بازرگانی مورد توجه قرار گرفته است که پایه واساس آن ، مفهوم ارزش است.

ارزش:
عبارت است از بار معنایی خاص که انسان به برخی اعمال ، حالتها و پدیده ها نسبت می دهد.

ارزش افزوده Value Added:
به مفهوم ما به ازای ارزشی است که بر اثر برخی اعمال و پدیده ها ایجاد می شود که درچهارچوب ارزشهای اقتصاد تببین و طبقه بندی می گردد .
نشاندهندۀ تفاوت ارزش معاملاتی (ارزش فروش) و ارزش کالا و خدمات خریداری شده (واسطه ای) است.

فهرست مطالب :
مدیریت مبتنی بر ارزش Value Based Management
ارزش آفرینی Value Creation
ارزش
ارزش افزوده Value Added
روشهای محاسبۀ ارزش افزوده
کارکردهای ارزش افزوده
روشهای ارزیابی و سنجش عملکرد
معیار سنجش جامع عملکرد Balanced Scorecard
روشهای ارزیابی و سنجش عملکرد
الف-روشهای سنتی
روشهای ارزیابی و سنجش عملکرد
1-ارزش افزوده اقتصادی(EVA)
روش محاسبهEVA
کاربردهای ارزش افزوده اقتصادی
2- ارزش افزوده بازار (MVA)
تحقیقات انجام شده در تائید EVA به عنوان محرکه MVA
روش محاسبه :MVA
نتایج تحقیقات در بازار
نتایج تحقیقات در صنعت

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت تجزیه و تحلیل تکنیکی

پاورپوینت-تجزیه-و-تحلیل-تکنیکی
پاورپوینت تجزیه و تحلیل تکنیکی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 53
حجم فایل: 97 کیلوبایت
قیمت: 29000 تومان

بخشی از متن پاورپوینت
تجزیه وتحلیل تکنیکی (نموداری) چیست؟
این روش عبارتست از بکارگیری داده های خاصی از بازاربه
منظور تجزیه وتحلیل وضعیت کلی بازار سهام وسهام عادی به صورت جداگانه.
اغلب به این روش ، روش تجزیه وتحلیل بازار یا تجزیه وتحلیل داخلی نیز گفته میشود، برای اینکه در این روش از طریق ثبت داده های مربوط به سهام به بررسی عرضه وتقاضای بازار در کل بازار پرداخته می شود.

تفاوت روش بنیادی و روش تکنیکی:
بر خلاف روش بنیادی که بر داده هایی از قبیل سودسهام، فروش، نرخ های رشدو یا قوانین و مقررات دولتی مبتنی است، روش تجزیه وتحلیل تکنیکی مبتنی بر داده های منتشر شده بازار است.
داده های بازار شامل قیمت سهام یا سطح شاخص بازار، حجم(تعداد سهام معامله شده) وشاخصهای تکنیکی میباشد.

هدف تجزیه وتحلیل تکنیکی:
هدف تجزیه وتحلیل تکنیکی استفاده از زمان است. بعبارت دیگر هدف آن عبارت است از پیش بینی تغییرات قیمتی کوتاه مدت در شاخصهای بازار سهام و سهام بصورت جداگانه.که این پیش بینی بر مطالعه بازار یا تغییرات سهام از طریق تجزیه وتحلیل داده های قیمتی و حجم مبادله سهام ویا مطالعه شاخص های تکنیکی مبتنی است.

خلاصه ای از تجزیه وتحلیل تکنیکی:
1-تجزیه وتحلیل تکنیکی مبتنی بر داده های منتشر شده بازار است.
2-تمرکز تجزیه وتحلیل تکنیکی بر استفاده از زمان وتاکید
آن بر تغییرات احتمالی قیمت است.
3-تجزیه وتحلیل تکنیکی از طریق تجزیه وتحلیل تغییرات قیمت یک سهم و یا کل بازار بر عوامل داخلی بازار تاکید دارد.
4-تجزیه وتحلیل گران تکنیکی بیشتر علاقمند به تمرکز بر دوره زمانی کوتاه مدت هستند .تکنیک های مربوط به تجزیه و تحلیل تکنیکی به گونه ای طراحی شده اند که تغییرات احتمالی
قیمت را در دوره زمانی نسبتا کوتاه مدت نشان دهند.

فهرست مطالب :
تجزیه وتحلیل تکنیکی (نموداری)چیست؟
تفاوت روش بنیادی و روش تکنیکی
هدف تجزیه وتحلیل تکنیکی
خلاصه ای از تجزیه وتحلیل تکنیکی
منطق تجزیه وتحلیل تکنیکی
روند قیمت ها و تعیین این روندها در تجزیه وتحلیل تکنیکی
خلاصه منطق تجزیه وتحلیل تکنیکی
چارچوبی برای تجزیه وتحلیل تکنیکی
ابزارهای تجزیه وتحلیل گر تکنیکی
تکنیک های تجزیه وتحلیل کل بازار
بررسی تعدادی از تکنیک های تجزیه وتحلیل بازار
اساس تئوری داو
بازار پر رونق و بازار راکد
مشکل اساسی تئوری داو
خط بالا –پاین (افت وخیز بازار)
بازار پر رونق و ضعیف از نقطه نظر خط بالا-پاییین
میانگین متحرک
علائم کلی مربوط به فروش سهام افت وخیزهای جدید
حجم معامله
نقدینگی صندوق های مشترک سرمایه گذاری
نسبت فروش استقراضی
نظریه مخالف
برخی از شاخص های عمده نظریه مخالف
نقدینگی صندوق های مشترک سرمایه گذاری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.