نمونه سوالات کنکور , دانلود سوالات کنکور

نمونه سوالات کنکور , سئوالات کنکور,دانلود سوالات کنکور ریاضی, دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد , پاسخ سوالات کنکور , پیشینه تحقیق , نمونه سوال پیام نور , جزوه , پاورپوینت , طرح توجیهی , پرسشنامه

نمونه سوالات کنکور , دانلود سوالات کنکور

نمونه سوالات کنکور , سئوالات کنکور,دانلود سوالات کنکور ریاضی, دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد , پاسخ سوالات کنکور , پیشینه تحقیق , نمونه سوال پیام نور , جزوه , پاورپوینت , طرح توجیهی , پرسشنامه

نمونه سوالات آزمون اتاق اصناف با قبولی تضمینی

نمونه-سوالات-آزمون-اتاق-اصناف-با-قبولی-تضمینی
نمونه سوالات آزمون اتاق اصناف با قبولی تضمینی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 53
حجم فایل: 2307 کیلوبایت
قیمت: 40000 تومان

پکیج قبولی تضمینی در آزمون اتاق اصناف
تعداد نمونه سوالات : ۲۴۴ سوال
تعداد صفحات : ۵۳
فرمت : pdf
پاسخنامه دارد.
نکات بسیار مهم در آزمون اصناف:
بر اسال ماده ۱۴۸ قانون کار، بیمه کردن کارگر توسط کارفرما اجباری است.
نرخ حق بیمه برای کارگران اتباع خارجی ۲۷ درصد است که ۲۰ درصد از آن توسط کارفرما، ۷ درصد توسط خود کارگر پرداخت می شود.
نرخ حق بیمه برای کارگران ایرانی ۳۳ درصد از مزد و حقوق مشمول کسر حق بیمه کارگر است، که شامل ۲۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما، ۳ درصد بیمه بیکاری، ۷ درصد حق بیمه سهم کارگر و ۳ درصد حق بیمه سهم دولت است.
افراد صنفی که کالاهای خود را به صورت کلی عرضه می‌کنند باید از ‌صورت‌حساب‌های چاپ‌شده استفاده کنند و مشخصات خریدار را نیز در آن بنویسند.
گروه‌هایی مشمول پرداخت حق بیمه اتباع خارجی به سازمان تامین اجتماعی به دو دسته تقسیم می شوند:
۱- اتباع خارجی که دارای پروانه کار معتبر برای کار در کارگاه‌هایی مشمول قانون تامین اجتماعی هستند.
۲- اتباع خارجی که به صورت خویش فرما می‌باشند. این افراد با داشتن پروانه کار معتبر می‌توانند در قالب بیمه‌هایی حرفه و مشاغل آزاد خود را بیمه کنند. حداکثر سن در این حالت برای مردان ۵۰ سال و برای زنان ۴۵ سال می‌باشد.
مطابق ماده ۲۷ قانون نظام صنفی، محل دایر شده به‌ وسیله هر شخص حقیقی یا حقوقی که پروانه کسب برای آن صادر نشده است با درخواست اتحادیه و تأیید اتاق اصناف شهرستان توسط نیروی انتظامی پلمپ می‌شود.
کارفرما باید ۲۳ درصد سهم خود (۲۰ درصد سهم کارفرما و ۳ درصد بیمه بیکاری)، را حداکثر تا آخرین روز ماه بعد به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نماید.
مالیات بر ارزش افزوده ۹ درصد می باشد.
فرصت اعتراض به آرای شهرداری ۱۰ روز است.
کسی که اظهارنامه مالیاتی ندهد ۳۰ درصد جریمه می شود.
مهلت اعتراض به نظر اتاق اصناف ۲۰ روز است.
مودی می تواند تا ۳۰ روز پس از دریافت برگه تشخیص مالیاتی اعتراض نماید، اعتراض باید بصورت کتبی و توسط خود مودی و یا وکیل قانونی و تام الاختیار وی صورت پذیرد.
در صورت فوت صاحب پروانه کسب چنانچه ورثه یا نماینده قانونی وی تمایل به تمدید و اخذ پروانه کسب وی را داشته باشند، می‌توانند ظرف مدت دو سال نسبت به اخذ پروانه کسب با رعایت ‌مقررات اقدام کنند. پس از انقضای مهلت مقرر (۲ سال) پروانه متوفی از درجه اعتبار ساقط می شود.
برخی از نمونه سوالات پکیج :
……… عبارت است از عرضه یا فروش کالا یا ارئه خدمتی که از لحاض کیفیت یا کمیت منطبق با مشخصات کالا
یا خدمت ابرازی یا درخواستی نباشد؟
۱) احتکار
۲) گران فروشی
۳) کم فروشی
۴) تقلب*
کدامیک معاف از کسر حق بیمه است؟
۱) فوق العاده شغل
۲) حقوق
۳) اضافه کاری
۴) کمک هزینه مسکن*

در صورت اختلاف حقوقی کارگر و کارفرما کدام هیئت در مرحله اول رسیدگی قرار دارد؟
۱) هیئت پنج نفره
۲) هئیت حل اختلاف*
۳) دیوان عدالت کاری
۴) هیئت تشخیص

در مضاربه عامل باید….
۱) قدرت اندیشیدن باشد.
۲) بالای هجده سال باشد.
۳) قدرت تجارت داشته باشد.*
۴) هیچ کدام از موارد

بیمه کردن کارگر توسط کارفرما …………. است؟
۱) اختیاری
۲) توافقی
۳) بلامانع
۴) اجباری*

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نمونه سوالات آزمون قالی بافی درجه 2 فنی و حرفه ای

نمونه-سوالات-آزمون-قالی-بافی-درجه-2-فنی-و-حرفه-ای
نمونه سوالات آزمون قالی بافی درجه 2 فنی و حرفه ای
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 150
حجم فایل: 1947 کیلوبایت
قیمت: 50000 تومان

سوالات آزمون قالی بافی درجه 2 فنی و حرفه ای

تعداد سوالات: 725

تعداد صفحات: 150

پاسخنامه دارد.

تضمین قبولی.

ما برای شما بهترین سوالات آزمون قالی بافی درجه 2 با جواب فنی حرفه ای را آماده کرده ایم تا بتوانید در این آزمون قبول شوید.

برای آمادگی کامل در آزمون قالی بافی درجه 2 فنی حرفه ای خرید ین بسته کافی است.

نمونه سوالات آزمون قالی بافی درجه 2 فنی و حرفه ای 725 تست با جواب

برخی از سوالات پکیج:


طرح ساروق مربوط به کدام شهر است؟
کرمان
آذربایجان
کردستان
اراک

در این طرح از نقش شکسته استفاده می شود؟
بندی
بته
درختی
ترکمن

طرح گل و بلبل مربوط به کدام شهر است؟

کرمان
آذربایجان
مشهد
اراک

گلهای رنگارنگ چند پر و گل رز در آن وجود دارد؟
ماهی درهم
گلدانی
قابی
گل فرنگ

در چهار گوشه فرش قرار دارد و معمولا یک چهارم ترنج را تشکیل می دهد؟
طره
لوار
ترنج
لچک

واحد اندازه گیری ابریشم چیست؟
گجین
سرازین
دنیر
درم یا سنگ

روگیری چیست؟
جمع شدگی است
پارگی است
کیسی است
قیچی بیش از حد پرز است

دلایل شمشیری شدن فرش چیست؟
شل بودن قسمتی از چله
حرکت گلیم فرش در زیر دار
شانه زدن نامرتب
همه موارد

به چه دلیلی چله پاره می شود؟
کشیدن بیش از حد
سایش نخها بر اثر کج کوبیدن شانه
اصابت هر چیز برنده
همه موارد

تلرانس چیست؟
پایین زدگی طول نسبت به عرض
پایین زدگی عرض نسبت به طول
بالا زدگی عرض نسبت به طول
بالا زدگی طول نسبت به عرض




پس از خرید و دانلود چه فایل هایی دریافت می کنید:
19 فایل نمونه سوال آزمون قالی بافی درجه 2 فنی و حرفه ای (725 تست با جواب)




عبارات کلیدی:

تست قالی بافی درجه ۲ فنی حرفه ای

دانلود تست قالی بافی درجه ۲

دانلود نمونه سوال قالی بافی درجه ۲ pdf

دانلود رایگان سوالات قالی بافی درجه ۲

جواب آزمون قالی بافی درجه ۲

نمونه سوال آزمون قالی بافی درجه ۲

زمان آزمون عملی قالی بافی درجه ۲

دانلود رایگان نمونه سوالات قالی بافی درجه ۲ با جواب

دانلود جزوه قالی بافی درجه ۲

دانلود کتاب قالی بافی درجه ۲ فنی حرفه ای

سوالات آزمون کتبی قالی بافی درجه دو

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

سوالات فنی و حرفه ای تکنسین فنی آسانسور 700 تست با جواب

سوالات-فنی-و-حرفه-ای-تکنسین-فنی-آسانسور-700-تست-با-جواب
سوالات فنی و حرفه ای تکنسین فنی آسانسور 700 تست با جواب
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 140
حجم فایل: 1947 کیلوبایت
قیمت: 45000 تومان

سوالات فنی و حرفه ای تکنسین فنی آسانسور
تعداد صفحات : 130

تعداد سوالات : بیش از 700 سوال

فرمت : pdf

مهارت فنی و حرفه ای: تکنسین فنی آسانسور

قبولی تضمینی در آزمون کتبی مهارت تکنسین فنی آسانسور فنی و حرفه ای

سوالات ادوار گذشته فنی و حرفه ای مهارت تکنسین فنی آسانسور

نمونه سوالات تکنسین فنی آسانسور

کدامیک از ضربه گیرها برای هر سرعتی قابل استفاده می باشد؟
a ) ضربه گیرهای فنری
b ) ضربه گیرهای لاستیکی
c ) ضربه گیرهای هیدرولیکی *
d ) ضربه گیرهای فنری یا لاستیکی با حرکت برگشت تدریجی

در حالت بسته بودن درب حداکثر فاصله بین لته ها و ستون درب چقدر می باشد؟

a) سه میلیمتر
b ) دو میلیمتر
c ) شش میلیمتر *
d ) پنج میلیمتر
دور انداز اجباری بالا و پائین در چاه آسانسور................ .

a ) باهم سری می شوند
b ) باهم موازی می شوند
c ) مستقلا عمل می کنند *
d ) با حد بالا و پائین سری می شوند.

برق DC یا مستقیم در کدام یک از قسمت های زیر کاربرد ندارد؟

a ) بوبین ترمز
b ) سری ایمنی *
c ) تغذیه شاسی های احضار و نشانگر
d ) مگنت در ب باز کن

معمولا برق ورودی جهت شروع مدار ایمنی چند ولت است؟

a ) صد و ده ولت AC *
b ) صد و ده ولت DC
c ) بیست و چهار ولت DC
d ) بیست و چهار ولت AC

نحوه سربندی موتور گیربکس ها به چه صورت است؟

a ) ستاره – مثلث
b ) مثلث
c ) ستاره *
d ) مثلث – ستاره

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت استراتژی حفظ و نگهداشت مشتریان در برندهای مطرح جهانی با رویکرد وفادارسازی مشتریان و رشد کس

پاورپوینت-استراتژی-حفظ-و-نگهداشت-مشتریان-در-برندهای-مطرح-جهانی-با-رویکرد-وفادارسازی-مشتریان-و-رشد-کس
پاورپوینت استراتژی حفظ و نگهداشت مشتریان در برندهای مطرح جهانی با رویکرد وفادارسازی مشتریان و رشد کس
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 86
حجم فایل: 4185 کیلوبایت
قیمت: 220000 تومان


ریتنشن مارکتینگ (Retention Marketing) یا بازاریابی بازگشتی چیست؟
ریتنشن مارکتینگ نوع جدیدی از بازاریابی است که بر اساس ایجاد تعامل بیشتر با مشتریان به وجود آمده است و تمرکز آن روی استراتژی‌ها و فرایندهای بازاریابی برای حفظ و نگهداشت مشتریان فعلی است. در واقع، در پایان چرخه خرید مشتری، باید به دنبال حفظ مشتریان، تعامل با آنها و فعال‌ نگه‌داشتن آن‌ها یا به فکر بازگرداندن مشتریانی باشیم که از قیف فروش، خارج شده‌اند.

مزایای ریتنشن مارکتینگ

حفظ و نگهداشت مشتری با ریتنشن مارکتینگ چیست؟
حفظ مشتری (Customer Retention) به معنی توانایی یک کسب‌وکار برای حفظ مشتریان خود در طول زمان و مبتنی بر درصد است و تعداد مشتریانی را که تا پایان یک دوره زمانی مشخص حفظ می‌شوند؛ اندازه‌گیری می‌کند و تعداد مشتریان جدید، از دست دادن مشتریان فعلی (لغو اشتراک، عدم خرید دوباره یا تمدید قرارداد) بر آن تاثیر دارند. رویکرد مشتری مداری در سازمان ها حفظ و نگهداشت مشتریان را مقرون ‌به ‌صرفه‌‍تر از جذب مشتری جدید می کند.

فرمول حفظ و نگهداشت مشتری
نرخ حفظ و نگهداری مشتری با استفاده از فرمول زیر محاسبه می شود:

۱۰۰*[تعداد مشتریان در شروه دوره زمانی مشخص/(تعداد مشتریان جدید در طول دوره – تعداد مشتریان اضافه‌شده در طول دوره)]

قبل از این‌که استراتژی‌های حفظ مشتری را به کار گیرید، باید بدانید که میزان ماندگاری مشتریان فعلی شما چقدر است. برای این کار، یک دوره زمانی (برای مثال ۳ماهه، ۶ماهه یا سالیانه) برای خود تعریف کنید و بعد، فرمول بالا را دنبال کنید.
برای مثال: تصور کنید سال را با ۲۰ مشتری شروع می‌کنید، در سه ماهه اول پنج مشتری جدید به دست می‌آورید و یک مشتری را هم از دست می‌دهید.

۹۵%=۱۰۰* [۲۰/(۲۴ – ۵)]

هنگامی که از نرخ حفظ مشتری خود آگاه شدید؛ تجربه خرید و سوابق مشتریان خود را بررسی کنید تا بتوانید دلایل از دست دادن مشتریان خود و حتی دلایل خرید مجدد مشتریان را بررسی کنید تا بتوانید روند افزایشی در فروش و حفظ مشتریان خود داشته باشید و ویژگی‌های مشتریان وفادار خود را پیدا کنید.

چرا حفظ و نگهداشت مشتری با ریتنشن مارکتینگ مهم است؟
حفظ مشتری نه تنها میزان موفقیت یک کسب‌و‌کار در به دست آوردن مشتری جدید، بلکه میزان موفقیت آن در جلب رضایت مشتریان موجود را هم اندازه‌گیری می‌کند و باعث افزایش نرخ بازگشت سرمایه (ROI)، افزایش وفاداری و پیدا کردن مشتری جدید می‌شود.
همچنین حفظ و نگهداشت مشتری نسبت به پیدا کردن مشتری جدید یا بازگشت مشتری قدیمی و خرید دوباره او، آسان‌تر و به‌صرفه‌تر است. تنها ۵٪ افزایش نرخ حفظ مشتری می‌تواند درآمد کسب‌و‌کار شما را بین %۲۵ تا ۹۵% افزایش دهد.

اعداد و ارقام دروغ نمی‌گویند؛ بخش وسیعی از بازگشت سرمایه شما از طریق حفظ و نگهداشت مشتریان اتفاق می‌افتد.

۴ دلیل حفظ و نگهداشت مشتری با ریتنشن مارکتینگ
صرفه‌جویی در هزینه: به دست آوردن مشتریان جدید، ۵ تا ۲۵ برابر هزینه بیشتری نسبت به نگهداشت مشتریان فعلی دارد.
نرخ بازگشت سرمایه (ROI): افزایش ۵ درصدی نگهداشت مشتری می‌تواند درآمد شرکت را ۲۵ تا ۹۵ درصد افزایش دهد.
وفاداری: مشتریان حفظ شده بیشتر از مشتریان جدید، خرید می کنند و بیشتر هزینه می‌کنند. آن‌ها ارزش محصول یا خدمات شما را دریافت کرده‌اند و به طور مرتب برای خرید مجدد برمی‌گردند.
محبوبیت: مشتریان راضی و وفادار، شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می‌کنند و بدین ترتیب شما بدون صرف هزینه، مشتریان جدید به دست می‌آورید.
ممکن است بدیهی به نظر برسد که همه کسب‌و‌کارها باید مشتری‌های خود را حفظ کنند؛ اما وقتی شرکت‌ها به سرعت رشد می‌کنند و مشتریان جدید به دست می‌اورند؛ پشتیبانی فعالانه از مشتریان فعلی خود را فراموش می‌کنند.
میزان حفظ و نگهداشت مشتری در صنایع مختلف
بر اساس آمار به دست آمده در سال ۲۰۲۰، متوسط نرخ ماندگاری مشتریان در صنایع مختلف متفاوت و به شرح زیر است:

خرده فروشی: ۶۳٪
بانک‌ها: ۷۵٪
مخابرات: ۷۸٪
ای‌تی (IT): %81
بیمه: ۸۳٪
خدمات تخصصی: ۸۴٪
رسانه: ۸۴٪
هنگامی که شما برای نگهداشت مشتریان خود وقت و هزینه صرف می‌کنید و خلاقیت به خرج می‌دهید؛ مشتریان متوجه ارزشی که برای آن‌ها قائل شده‌اید، می‌شوند و رضایتشان از کسب‌و‌کار شما افزایش می‌یابد.


فهرست:
حفظ مشتری چیست؟
هدف از نگهداشت مشتری
اهمیت حفظ مشتری
چرا حفظ مشتری یک استراتژی هوشمندانه است؟
مزایای حفظ مشتری
استراتژی های حفظ مشتری
استراتژی‌های افزایش نرخ حفظ مشتری
معیارهای قابل اندازه گیری در فرایند حفظ مشتری
چه زمانی از کمپین های حفظ مشتری استفاده کنیم؟
ریتنشن مارکتینگ (Retention Marketing) یا بازاریابی بازگشتی چیست؟
حفظ و نگهداشت مشتری با ریتنشن مارکتینگ چیست؟
فرمول حفظ و نگهداشت مشتری
چرا حفظ و نگهداشت مشتری با ریتنشن مارکتینگ مهم است؟
۴ دلیل حفظ و نگهداشت مشتری با ریتنشن مارکتینگ
میزان حفظ و نگهداشت مشتری در صنایع مختلف
چطور مشتری مداری تویوتا باعث افزایش فروش آن شد؟
شرکت GIANT FOOD
شرکت HP
شرکت Vodafone
شرکت Toyota Motor Sales
شرکت DirecTV
شرکت FIRST AMERICAN
شرکت ۱۸۰۰flowers
شرکت Lexmark
8 تکنیک ساده و کلیدی حفظ مشتری کمپانی های معروف
1-ساده سازی کنید ( استارباکس)
2-با مشتری شخصی سازی شده ارتباط برقرار کنید (تسکو)
3- بیان داستان مشتریان (کد آکادمی)
4- به مشتریان آموزش دهید (هاب اسپات)
5-پیشنهادات خاص قبل از لغوشدن اشتراک (ادوب)
6-از مشتریان تشکر کنید (زاپوس)
7-بعد از به وجود آمدن مشکل عذرخواهی کنید (هاب اسپات)
8- با یک ماموریت اخلاقی الهام بخش باشید (تومس)
استفاده از ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتریCRM -شرکت دوچرخه سازی سانتا کروز
انگیزش به خرید از طریق مسئولیت اجتماعی برند-فروشگاه آنلاین TOMS
برای مشتری راحتی فراهم کنید-برند استارباکس
صمیمیت با مشتری-برندTesco
با مشتری گفت و گو کنید-برندR&G
استفاده از طرح های تشویقی-برندMeundies
نسبت به رقبا تفاوت ایجاد کنید-کمپین اپل
از برنامه های اشتراک مشتری بهره بگیرید-برندآمازون
استفاده از بازاریابی تجربی به منظور ترغیب احساس مثبت در مشتری-برند کوکاکولا
استفاده از بازاریابی دهان به دهان-برندCodeacademy
مشتری تان را گاهی سورپرایز کنید-برند Chewy
استفاده از پلتفرم های مناسب برای پاسخگویی-برندSlack
از مشتری تشکر کنید-برند زاپوس
وقتی اشتباهی صورت می گیرد از مشتری معذرت خواهی کنید-برند گوجی


دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

فن بیان کلمات کاریزماتیک

فن-بیان-کلمات-کاریزماتیک
فن بیان کلمات کاریزماتیک
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 7
حجم فایل: 4626 کیلوبایت
قیمت: 10 تومان

من سعی میکنم در اسلاید های بعدی و جلسات بعد به شما بهترین های دیگر از فن بیان و کلمات کاریزماتیک را ارایه کنم
تازه شروعشه....

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.