خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد
تعداد صفحات | 34 |
حجم | 52/401 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
امروزه یکی از مهمترین چالشهای پیش روی هر سازمان اقتصادی افزایش فروش و جذب و نگهداری مشتریان است. در شرایط دشوار رقابت، ارتباط بهنگام و سازمان یافته با مشتریان مناسبترین راه افزایش فروش و در عین حال کاهش هزینههاست. سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان به دستاندرکاران فروش امکان میدهد که بر تمامی مراحل گوناگون فرآیند فروش، مدیریت کنند و گام به گام و لحظه به لحظه از اولین تماس تا تأمین رضایت مشتری با وی ارتباط موثری داشته باشند. ( سرافرازی ، 1389، ص55)
فهرست مطالب
مبانی نظری
مدیریت ارتباط با مشتری
نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت دانش
نظریه های مدیرت دانش
بازاریابی رابطه مند
نظریه های بازاریابی رابطه مند
پیشینه پژوهش
پژوهش های مرتبط مدیریت دانش با مدیریت ارتباط با مشتریان
پژوهش های ارتباط بازاریابی رابطه مند با مدیریت ارتباط با مشتری
منابع
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه نظریه های شناختی با فرمت docx در قالب 14 صفحه ورد
تعداد صفحات | 14 |
حجم | 30/275 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
بنیانگذار روانشناسی گشتالت، دانشمند آلمانی ماکس ورتایمر است و منظور از گشتالت، شکل، انگاره یا طرح است. معنی گشتالت در این نظریه آن است که، کل از اجزای تشکیلدهندهی آن بیشتر است. یعنی کل، دارای خواص یا ویژگیهایی است که در اجزای تشکیلدهندهی آن یافت نمیشود و از خیلی جهات، تعیینکنندهی خصوصیات اجزاء است. یادگیری در این رویکرد، عبارت است از بینش حاصل از درک موقعیت یادگیری به عنوان یک کل یکپارچه و آن هم از طریق کشف روابط میان اجزای تشکیلدهندهی موقعیت یادگیری حاصل میشود. براساس نظریه ولفگانگ کهلر، یکی دیگر از نظریهپردازان گشتالتی، یادگیری زمانی به بینش میرسد که بتواند از راه درک روابط میان اجزای موقعیت یادگیری به صورت یک کل سازمانیافته، به تمامیت آن موقعیت پیببرد.
فهرست مطالب
2-9- نظریههای شناختی
2-10- نظریه یادگیری گشتالت
2-11- نظریه یادگیری معنیدار کلامی
2-12- نظریه اجتماعی- شناختی
2-13- مفهوم هویت یادگیری
2-14- نظریه هویت ریچارد جنکینز
منابع
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ویژگی های عملکردی و عملکرد شغلی با فرمت docx در قالب 64 صفحه ورد
تعداد صفحات | 64 |
حجم | 110/415 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
برای اینکه سازمانی به اهدافش دسترسی پیدا کند ، کارکنان باید کارهایشان را در سطح قابل قبولی از کارایی انجام دهند این مسأله برای سازمان های دولتی که عملکرد ضعیفشان زمینه را برای شکست در انجام خدمات عمومیو نیز برای شرکت های خصوصی که عملکرد ضعیف آنها زمینه ورشکستگی آنها را فراهم می آورد امری حیاتی و ضروری است.از دیدگا ه اجتماعی، جالبترین نکته برای سازمانها این است که کارکنانی داشته باشند که کارهایشان را به خوبی انجام دهند عملکرد خوب، بهره وری سازمان را بالا می برد که در نهایت به افزایش اقتصاد ملی منجر میشود . عملکرد یک سازه ترکیبی است که بر طبق آن کارکنان موفق در مجموعه ای از رفتارها مشخص میشود بنابراین عملکرد شغلی یک ملاک چندگانه و گسترده است که در آن مجموع رفتارهایی که به دقت تعریف شده اند برای بیان آن مورد استفاده قرار میگیرد(اسپکتور ، 2000) . همچنین باور بر این است که عملکرد شغلی یک سازۀ ترکیبی است که بر پایۀ آن کارکنان موفق از کارکنان ناموفق از طریق مجموعه ای از ملاکهای مشخص ، قابل شناسایی هستند ( آستین و ویلائوا ، 1992 ؛ استوارت ، 1998 ؛ به نقل از شکرکن و همکاران ، 1380 ).
فهرست مطالب
مبانی نظری مربوط به عملکرد شغلی
عملکرد شغلی
چارچوب های عملکرد شغلی
ارتباط عملکرد شغلی با متغیرهای دیگر
توانائی و عملکرد شغلی
انگیزش و عملکرد شغلی
ویژگی های عملکردی و عملکرد شغلی
پنج ویژگی عمده و عملکرد شغلی
جایگاه مهار و عملکرد شغلی
سن و عملکرد شغلی
شرایط محیط و عملکرد شغلی
ویژگی های شغل و عملکرد شغلی
سیستمهای تشویقی و عملکرد شغلی
انگیزش
نظریه اسنادی
نظریه ناهماهنگی شناختی
نظریات هماهنگی
نظریه ناهماهنگی شناختی فستینگر
کاربردها
نظریه ناهماهنگی و فرایند تصمیمگیری
راههای کاهش ناهماهنگی
انگیزه پیشرفت
ویژگیهای افراد دارای انگیزه پیشرفت
پایداری در افراد با انگیزش پیشرفت بالا
و....
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ویژگی های هوش معنوی در دیدگاه های مختلف با فرمت docx در قالب 16 صفحه ورد
تعداد صفحات | 16 |
حجم | 78/67 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
یک دیدگاه یکپارچه در باره هوش معنوی در حیطه هوشچندگانه میگنجد و هوش معنوی در زمینهای از کل زندگی فرد را مینگرد(باقری و همکاران،1391). کینک ،(2008) هوش معنوی راچنین تعریف می کند:"مجموعهای از ظرفیتهایی است که در وحدت، یکپارچگی و کاربرد انطباقی جنبههای غیرمادی و مافوق هستی فرد و رسیدن به نتایجی از قبیل اندیشه وجودی عمیق، بهبود معنا، شناخت خویشتن برتر و توسعه سطوح معنوی شرکت دارند"(به نقل از عبدالله زاده و همکاران،1388ص29). به اعتقاد آمرام و درایر (2007) هوش معنوی مجموعه ای از توانایی هاست که افراد برای ارتقای عملکرد روزمره زندگی و بهزیستی خود از آن استفاده می کنند(سوان چین و همکاران، 2011؛ نقل از باعزت و شریف زاده، 1391).
فهرست مطالب
هوش معنوی
مبانی نظری هوش معنوی
نظریههای هوش چندگانه گاردنر
نظریه هوش اندرسون
نظریه بوم شناختی سی یز
ویژگیهای هوش معنوی از نظر ایمونز
ویژگیهای هوشمعنوی از نظرسانتوس
ویژگیهای هوش معنوی از نظر سیسک و تورنس
مدل هوشمعنوی از نظر زوهار و مارشال
الگوی چهار عاملی هوشمعنوی از دیدگاه دیوید بیکینیگ
مقایسه هوش معنوی با هوشهای دیگر
ارثی بودن معنویت
منابع
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه هوش هیجانی و اهمیت آن با فرمت docx در قالب 63 صفحه ورد
تعداد صفحات | 63 |
حجم | 80/457 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
برخی روانشناسان هوش را قابلیت عمومی درک و استدلال می دانند که به شکلهای گوناگون جلوه گر می شود. کار بینه (1904) بر چنین فرضی استوار بود. بینه و سیمون (1905) نوشته اند "به نظر ما هوش یک قوه ذهنی بنیادی است که تغییر یا فقدان آن بیشترین اهمیت را در زندگی آدمی دارد. این قوه ذهنی همان قضاوت است که گاه از آن تحت عنوان عقل سلیم، عقل عملی، ابتکار و توانایی انطباق با شرایط یاد می شود. درست قضاوت کردن، درست درک کردن، درست استدلال کردن، این ها فعالیت های بنیادین هوش است". و کسلر نیز معتقد است که "هوش عبارت است از مجموعه یا کل قابلیت فرد برای فعالیت هدفمند، تفکر منطقی و برخورد کارآمد با محیط" ( اتکینسون و همکاران ، 2000).
فهرست مطالب
هوش
انواع هوش
هیجان
مناطق مغزی موثر در هیجان
تاریخچه هوش هیجانی
تعاریف هوش هیجانی
رویکردهای موجود در باب هوش هیجانی
ابعاد هوش هیجانی
ویژگی های هوش هیجانی
ویژگیهای هوش افراد دارای هوش هیجانی بالا
اهمیت هوش هیجانی
سیر مطالعه هوش هیجانی
آموزش و افزایش هوش هیجانی
اندازه گیری هوش هیجانی
تفاوت های جنسیتی در هوش هیجانی
آیا افرادی که هوش هیجانی بالایی دارند بیشتر موفق هستند
منابع