نمونه سوالات کنکور , دانلود سوالات کنکور

نمونه سوالات کنکور , سئوالات کنکور,دانلود سوالات کنکور ریاضی, دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد , پاسخ سوالات کنکور , پیشینه تحقیق , نمونه سوال پیام نور , جزوه , پاورپوینت , طرح توجیهی , پرسشنامه

نمونه سوالات کنکور , دانلود سوالات کنکور

نمونه سوالات کنکور , سئوالات کنکور,دانلود سوالات کنکور ریاضی, دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد , پاسخ سوالات کنکور , پیشینه تحقیق , نمونه سوال پیام نور , جزوه , پاورپوینت , طرح توجیهی , پرسشنامه

نمونه پیشینه تحقیق بازار یابی ویروسی

دانلود نمونه پیشینه تحقیق بازار یابی ویروسی

 

نمونه پیشینه تحقیق بازار یابی ویروسی

نمونه پیشینه تحقیق بازار یابی ویروسی

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdoc
حجم فایل303 کیلو بایت
تعداد صفحات36
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

ادبیات نظری وپیشینه تحقیق بازار یابی ویروسی در 36 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش.

فهرست مطالب و بخشی از متن :

ادبیات نظری وپیشینه تحقیق بازار یابی ویروسی

فصل دوم: مروری بر ادبیات وپیشینه تحقیق.................................................................... 21

)1-2مقدمه:......................................................................................................................... 31

)2-2چارچوب‌نظری............................................................................................................ 31

)1-2-2بازاریابی:................................................................................................................. 31

)2-2-2بازاریابی‌ویروسی32.................................................................................................... :‌

‌)2-3-2عوال‌با‌اهمیت‌در‌حوزه‌ی‌بازاریابی‌ویروسی:..................................................................... 36

‌)3-3-2بازاریابی‌شبکه‌ای....................................................................................................... 3

)1-3-3-2فعالیت‌شرکت‌پیشگامان‌باورس‌در‌بازاریابی‌شبکه‌ای:..................................................... 38

‌)4-2مدل‌تحقیق‌بازاریابی‌ویروسی‌موبایل‌در‌تئوری‌رفتار‌برنامه‌ریزی‌شده‌و‌مدل‌پذیرش‌

تکنولوژیِ‌یانگ.................................................................................................................... 38

)5-2مدل‌تاثیر‌اعتماد.............................................................................................................. 31

)6-2چارچوب‌نظری‌پژوهش‌حاضر41...................................................................................... :‌

‌)1-6-2تعریف‌متغیرها.......................................................................................................... 41

‌)1-1-6-2هنجار‌ذهنی42......................................................................................................... ‌

‌)2-1-6-2کنترل‌رفتاری......................................................................................................... 42

)3-1-6-2هزینه‌درک‌شده‌یا‌خطر‌درک‌شده................................................................................. 43

‌)4-1-6-2اعتماد44................................................................................................................. ‌

)5-1-6-2فایده‌درک‌شده44...................................................................................................... ‌

)6-1-6-2سهولت‌استفاده:45.................................................................................................... ‌

)7-2مدل‌ها‌و‌تئوری‌ها........................................................................................................... 45

)1-7-2تئوری‌رفتار‌برنامه‌ریزی‌شده:45........................................................................... (TPB)‌

)2-7-2مدل‌پذیرش‌تکنولوژی (46................................................................................. (TAM

)1-8-1پیشینه‌داخلی:............................................................................................................ 48

-2-6-3-3پیشینه‌خارجی:....................................................................................................... 51

)2-1-8-2توضیحات‌پیشینه‌تحقیق: 51

2مقدمه:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.