نمونه سوالات کنکور , دانلود سوالات کنکور

نمونه سوالات کنکور , سئوالات کنکور,دانلود سوالات کنکور ریاضی, دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد , پاسخ سوالات کنکور , پیشینه تحقیق , نمونه سوال پیام نور , جزوه , پاورپوینت , طرح توجیهی , پرسشنامه

نمونه سوالات کنکور , دانلود سوالات کنکور

نمونه سوالات کنکور , سئوالات کنکور,دانلود سوالات کنکور ریاضی, دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد , پاسخ سوالات کنکور , پیشینه تحقیق , نمونه سوال پیام نور , جزوه , پاورپوینت , طرح توجیهی , پرسشنامه

دانلود مقاله در مورد خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات 65 ص

دانلود مقاله در مورد خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات 65 ص

دانلود-مقاله-در-مورد-خـط-مشـی-کیفیـت-و-اصلاحات-65-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 72 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

WWW.DANDEHSAZAN.COM
‏ 
‏ارتباط با ما
‏محصولات
‏نظامنامه کیفیت
‏معرفی
‏صفحه اصلی
‏    نظامنامه کیقیت شرکت تولیدی و صنعتی دنده سازان
‏خـط‏ مشـی ‏کیفیـت ‏و‏ ‏اصلاحات
‏ 
‏2-‏1- ‏خط‏ مشی کیفیت
‏شرکت‏ ‏صنعت‏ی دنده سازان‏ ‏،‏ تولید کننده ‏انواع‏ قطعات خودرو ، چرخ دنده و .... درراستای ارتقاء کیفیت محصولات خود و با هدف ‏کسب‏ سفارشات بیشتر ، استانداردهای مدیریت کیفیت ISO / TS 16949 : 2002 ‏  ‏و‏  ISO 9001:2000‏ ‏را‏ الگوی مدیریت ‏کیفیت‏ خویش قرار داده وخطمشی کیفیت خود را بدین شرح  اعلام می دارد:
‏1-‏     ‏تلاش‏ ‏در‏ جهت کسب رضایت مشتریان از طریق شناسایی ، درک و برآورده سازی صحیح نیازها و ‏انتظارات‏ آنها
‏2-‏   ‏ارج‏ ‏نهادن‏ به مقام انسانی کارکنان بعنوان با ارزشترین سرمایه های شرکت از طریق رعایت ‏اصل‏ احترام متقابل ، فراهم آوردن روابط صمیمی ، توجه به مسائل روحی و رفاهی آنها ، ‏ایجاد‏ فضای مناسب کاری برای آنها
‏3-‏     ‏ ‏ارتقاء‏ ‏آگاه‏ی ها ، دانش و توانایی کارکنان از طریق اجرای آموزشهای تخصصی
‏4-‏     ‏جلب‏ ‏مشارکت‏ فکری کارکنان از طریق دریافت و تشویق ایده های عملی آنها و گسترش فرهنگ ‏کارگروه‏ی
‏5-‏     ‏تعهد‏ ‏به‏ بهبود مستمر فعالیتها  از طریق تدوین ،  اجرا و اندازه گیری اهداف کیفیت
‏6-‏   ‏حرکت‏ ‏به‏ سمت ضایعات صفر از طریق انجام کلیه فعالیتها بطور صحیح و منظم و در موعد مقرر ، ‏جلوگیر‏ی از تکرار اشتباهات  ، کاهش انحراف از برنامه ها و تاکید بر ﭘیشگیری از ‏خطاها
‏تشریح‏ عناصر سیستم ‏مدیریت‏ کیفیت‏ 
‏4- سیستم مدیریت ‏کیفیت‏ ‏ 
‏4-1- ‏نیازمندیهای‏ عمومی
‏شرکت‏ ‏صنعتی‏ دنده سازان، یک نظام مدیریت کیفیت را ایجاد ‏و‏ مستند نموده، ‏آن‏ را به اجرا گذارده و از برقرار بودن آن به طور مداوم اطمینان حاصل می نماید و در ‏جهت‏ بهبود اثربخشی آن بر اساس نیازمندیهای این استاندارد بین‌المللی اقدام می کند .
‏در‏ ‏شرکت‏ صنعتی ‏دنده‏‌‏سازان،‏ ‏فرآیندهای‏ مورد ‏نیاز‏ سیستم مدیریت کیفیت و کاربردهای آنها در سرتاسر سازمان شناسایی گردیده و توالی ‏و‏ تعامل این فرآیندها نیز مشخص شده است. این فرآیندها ‏و‏ تعاملات آنها ‏در‏ جداول پیوست و همچنین در روشهای اجرایی مربوطه مدون شده‌اند. علاوه بر این، شاخص ‏های‏ مورد نیاز برای کنترل اثربخشی اجرای این فرآیندها تدوین شده است .
‏در‏ ‏این‏ سازمان از دسترس بودن منابع و اطلاعات مورد نیاز بر اساس جلسات هفتگی ، ماهیانه ‏و‏ بازنگری مدیریت اطمینان حاصل می شود.
‏همچنین‏ ‏فرآیندهای‏ شناسایی شده طبق روش اجرایی اندازه‌گیری میزان تحقق اهداف کیفیت به شماره QA-P-05‏ ‏و‏ همچنین روش ‏اجرایی‏ ارزیابی رضایت مشتریان به شماره QA-P-11‏ ‏مورد‏ پایش، ‏اندازه‏‌‏گیری،‏ تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و اقدامات لازم برای بهبود مستمر طبق روش ‏اجرایی‏ اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه به شماره EN-P-05 ‏  ‏صورت‏ می‌گیرد.
‏تصویر‏ زیر وضعیت ‏سیستم‏ مدیریت کیفیت ‏شرکت‏ صنعتی دنده ‏سازان‏ ‏را‏ نشان ‏می‏‌‏دهد‏.
‏ورودی
‏خروجی
‏بهبود‏ ‏مداوم‏ سیستم مدیریت کیفیت
‏مشتریان
‏مشتریان
‏تحقق‏ ‏محصول
‏مدیریت‏ منابع
‏محصول
‏اندازه‏ گیری ، ‏تحلیل،بهبود
‏Ä
‏È
Å
‏É

 

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.